donderdag 12 november 2015

Het gaat lekker deze week. Veel gedaan. Ik ben bezig met het naaien van nieuwe vitrage op de slaapkamers boven. Niet bepaald een werkje waar ik nu om sta te juichen maar het moet even gebeuren.
Tussendoor dan maar even iets snels en leuks. Ik had nog een Oud Hollands stofje waarmee ik niet precies wist wat ik moest doen. Dat heb je zo. Je ziet het en kunt het eigenlijk niet laten liggen. Ineens kwam ik op het idee er onderzetters van te gaan maken. De cirkel voor het glas en het juiste vierkant was er al.
Zes van elk. En ik ben aan het breien gegaan met babymutsjes. Lekkere werkjes voor tussendoor.

Verder ben ik er over aan het denken om volgend jaar een gratis iets weg te geven. Ik heb een quilt ontworpen met Electric Quilt. Elke week een blok. Het ontwerp is klaar nu nog onderzoeken hoe ik het wil gaan aanbieden. Een blok per week. Negenenveertig blokken en de andere weken om de quilt af te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten